3 תשובות
ביגלל המישחה? אז תישתפי ת'פה עם מים
אותו דבר עם מיץ תפוזים.. ואין מה לעשות p:
o..o ככה זה הדבר הראשון שאוכלים אחרי הצחצוח הוא לא בריא לשיניים כמו המשחה ויש מלחמה בין חיידקים בפה ובגלל זה מרגישים טעם רע.. בסוף החיידקים הרעים של האוכל מנצחים את המשחה ואין טעם רע..
אנונימי
באותו הנושא: