4 תשובות
שואל השאלה:
אבל איך יכול להיות שאחרי 3 חודשים כבר רואים תלתלים בשורשים ואני צריכה לעשות שוב מחליק
אבל איך יכול להיות שאחרי 3 חודשים כבר רואים תלתלים בשורשים ואני צריכה לעשות שוב מחליק
אנונימית
זה עיניין של גנים
הייתי מתה לזה שהשיער שלי יצמח מהר
הייתי מתה לזה שהשיער שלי יצמח מהר
השיער שלך אורך, אין מה לעשות. כל מי שעושה החלקה מחדשת פעם בכמה חודשים.
זה טוב למען האמת, זה אומר שיש לך צמיחה מהירה
באותו הנושא: