8 תשובות
מעולה, ממש בריא.
לא ממש..
את יכולה להוסיף עוד משהו..
כמו איזה בננה..
או שאת יכולה קורנפלקס +חלב זה תמיד משביעה!
במידה ויש ארוחת צהרים טובה בהמשך
זאת פתיחה נהדרת לבוקר
בסדר גמור אבל אם את רעבה אל תהססי לאכול!
חח את רצינית?! זה בכלל לא אוכלxd זה שאת בדיאטה לא אומר שאת צריכה להרעיב את עצמך... תאכלי דגנים עם חלב נ. ב- מי סופר את האגוזים שהוא אוכל?o_o
אנונימית
מה פתאום! ארוחת בוקר חייבת להיות הכי עשירה ומשביעה לאחר הלילה.. לאכול הרבה בבוקר
זה כלום ביחד זה אפילו פחות ממאה קלוריות תפוח-50, אגוז קשיו-7
הייתי ממליצה להוסיף כפית של גבינה + פרוסה אחת של לחם קל, לוותר על אגוזי הקשיו ולאכול אותם בין ארוחת הבוקר לערב ( אם את קבעת שהיו ארוחות ביניים )