5 תשובות
ציפס
תכין את זה, ממש קל. לא תתחרט.
עכשיו הכנתי בבוקר, הוספתי קצת קטשופ בפנים, ואכלתי עם קוטג וסלט.
פשוט נדיר, יותר טעים מלחם!
שקשוקה או חביתה
ביצה בצורה כלשהי ולאכול עם גבינה
פיתה עם גבינה.