8 תשובות
בואי לפרטי...
להתחיל לטפח את עצמך יותר מהרגיל אפשר קצת איפור בגדר של יפה לא להתבייש לדבר דברים חכמים להראות כאילו את מבינה עניין להתלבש שונה
תראי להם שאת לוקחת אחריות בכל מיני דברים ושאת ממלאת הוראות
אל תשתני בשביל אף אחד! אף אחד לא שווה את זה..
לדבר בצורה בוגרת, להתחיל לחשוב כמו בוגרת, אל תחכי שיבקשו ממך לעשות דברים, תפעילי את הראש ותעשי אותם לבד
* ללבוש את הבגדים שבאופנה
* לדבר בסגנון של סלנג ולא סתם סלנג כמו: מפגרת וזה.
* ללכת לכל מקום שאת רוצה
* לעשות מה שבאלך
* על תשימי על אפחד
אבל הכי חשוב תהיי את כי בסופו של דבר כל אחד מתבגר ונשאר הוא עצמו:)

מקווה שעזרתי
את יכולה לנסות להתחיל לדבר יותר בהגיון, לחשוב פעמיים שלפני שאת אומרת דברים, לא לצעוק, לא לדבר יותר מדי ובלי הרבה תנועות ידיים. מקווה שעזרתי! =)
תעשי מה שאת חושבת בשביל להתבגר אבל לא בשביל שאנשים יחשבו שהתבגרת אלא בשביל עצמך
באותו הנושא: