3 תשובות
היי?
סיימת את העבודה שנתנו לנו לחופש?
אני צריך עזרה
סיימת את העבודה שנתנו לנו לחופש?
אני צריך עזרה
לדעתי הדרך הכי טובה היא לכתוב משהו שקשור ללימודים...
למשל:"את יכולה לעזור לי בעבודה ב...?" / "את יודעת במה נתנו לנו שיעורים לחופש?"
כי זה משהו שיש לכם במשותף והוא לא ייראה מחשיד מידי. משם תוכל לפתח את השיחה. אם יש לך אומץ לשלוח "היי מה קורה?" אז תשלח, אבל אני מניחה שזה די מביך
למשל:"את יכולה לעזור לי בעבודה ב...?" / "את יודעת במה נתנו לנו שיעורים לחופש?"
כי זה משהו שיש לכם במשותף והוא לא ייראה מחשיד מידי. משם תוכל לפתח את השיחה. אם יש לך אומץ לשלוח "היי מה קורה?" אז תשלח, אבל אני מניחה שזה די מביך
אנונימית
תגיד לה כזה היי מה איתך? איך היה לך בחופש?
באותו הנושא: