3 תשובות
אמאלה.. אחד על אחד הבעיה שלי.. פחד
לפעמים יש פשוט אנשים שאישיות הווטצאפ שלהם שונה מהאישיות שלהם פנים מול פנים, אבל לפי דעתי המציאות זה מה שחשוב. את יכולה אולי להעיר לו על זה
תגידי לו