14 תשובות
אני מאוהב ושמח מכל רגע.
וואו כן כל כך!
אני מאוהבת, ואני שונאת את זה.
כן כי זה לא ילך בחיים
כן
חיים בשביל אהבה מצטערת בשבילך.. :(
אני מאוהבת בחבר הכי טוב שלי ויש לו חברה ואני שונאת את ההתאהבות הזאת!
אנונימית
לאנונימית שמעליי- גם אני מאוהבת בחבר הכי טוב :( רק שאין לו חברה אבל זה לא יצליח
אנונימית
חבל..
אנונימית
כן, כי אני יודעת שזה לא יקרה ואני סתם מפתחת תקוות ובסוף זה יכאב
לא חחח
לא מאוהבת חח
לא מאוהבת חח
כך כך
אנונימית
את מה?
אני לא יודעת אם לקרוא לזה מאוהבת
אבל יש לי רגש למישהו מסויים
בכל מקרה.. אני ארגיש רע עם זה אם חלילה אני אגלה שהוא לא פנוי או משהו.
אבל יש לי רגש למישהו מסויים
בכל מקרה.. אני ארגיש רע עם זה אם חלילה אני אגלה שהוא לא פנוי או משהו.
באותו הנושא: