5 תשובות
בטוח שיש כאלו ששופטות לפי העדה והמוצא של הבן אדם
קצת הזוי לשפוט לפי דבר כזה..
כמו שכתבו מעליי, תמיד יש בנות ולא רק כלפי תימנים אלא כלפי מלא עדות שונות למיניהן. אני אישית לא נמשכת לתימנים אבל חולה להם על האופי היו לי מלא ידידים תימנים והם הדבר הכי מצחיק וטובי לב שיש (: העדה מאוד הרשימה אותי
אנונימית
אצלי זה בונוס, אבל כן יש בנות שלא יצאו עם תימני, לא מבינה אותן
יש בנות כאלה, וזאת גזענות לא לקבל מישהו רק בגלל העדה
יש בנות.
לדעתי זאת גזענות.