4 תשובות
הייתי מידה 40 אבל ירדתי במשקל. וכשהייתי מידה 40 קניתי בקסטרו (עדיין קונה)
שואל השאלה:
אני יורדת עולה אז גם אם אני ירד שוב זה לא משנה קשה לי מאוד לשמור על משקל
יש מידות מעל גם?
אנונימית
אני חושבת שכן