3 תשובות
הולכת אלייה הביתה, ומביאה מלא גלידה.
מתקשרים, שואלים אם היא מרגישה קצת יותר טוב, שואלים במה אפשר לעזור, מביאים לה את השיעורים ואת החומר מסודר ואם ממש בא מפנקים במשהו קטן :)
מלא שוקולד ולהגיד לה שאת תמיד פה בשבילה וללכת אליה
באותו הנושא: