3 תשובות
רופאים?
שואל השאלה:
כי אני נגיד המחזור שלי סדיר ממש ורק פעם אחת הוא דילג על חודש וזה היה כשהייתי אמורה לקבל על מחנה קיץ של שבועיים.
אנונימית
כי את בלחץ, סביבה חדשה ולא מוכרת.
המחזור זה דבר נורא רגיש, ברמה של שינוי תזונה, סביבה ותנאיה, פעילות גופנית וכו.
באותו הנושא: