9 תשובות
בטח שהוא צודק
לא בטוח
ביופי אין עניין של צודק או לא.. כל אחד הטעם שלו
לא. זה לא אומר שהוא צודק
יופי הוא בעייני המתבונן, אם הוא אמר לך שלדעתו את יפה, אז הוא בהחלט צודק;)
התגובה הזאת של ה"שלחי תמונה" כל כך מזעזעת חח כאילו באמת, לגביי השאלה שלך כן אני בטוחה שאת מהממת
אז הוא לא רואה טוב
אנונימית
כמובן.
אם סבא שלך אמר שאת יפה אז כנראה את באמת יפה

יותר מזה
יופי זה עניין של טעם. את יכולה לראות אפריקאי ולהגיד שהוא מכוער אבל אפריקאית תחשוב שהוא יפה.
יש מקומות בעולם שמפטמים את הנשים שלהם שיהיו שמנות כי הם חושבים שזה יפה.
יופי זה עניין של טעם.

המסכנה היא שאין אף אחת מכוערת או אין אף אחד מכוער בעולם! הכל עניין של טעם.

סליחה על החפירה אבל לפעמים אנשים חושבים שהטעם שלהם הוא הטעם של כולם. וקוראים לבנות מכוערות וסתם מורידים את הביטחון שלהם בעצמם אז הייתי חייב להגיד את זה.