5 תשובות
להמשיך.
אהבה זאת אהבה גם אם היא רחוקה
אלוהים ישמור אתם בני 14
אני בת 17 ואף פעם לא היה לי חבר
אנונימית
תנסו להמשיך, אם לא ילך אז תוותרי
אם שניכם אוהבים אחד את השני, המרחק לא ישפיע.
אני מכירה כמה וכמה זוגות שהמרחק ביניהם גדול מאוד, והם אוהבים זה את זה, האהבה חזקה על הכל.
תקבעו להיפגש יותר בעיר אמצעית שקרוב אליכם, גם עם המרחק אל תוותרי על זה
תנסו להמשיך, תראו איך אפשר גם לשפר את הקשר שלכם ולדעתי אין בעיה כל כך עם זה שאתם מעירים אחרות (אלא אם כן את בחיפה והוא אילת חחח).
תקחו אוטובוסים אחד לשני, תבקשו מההורים שיסיעו ותנסו.
באותו הנושא: