5 תשובות
מרגישים
הרגשה אבל בכללי אם את כל הזמן לבד ולא באלך לצאת ואת לא אוכלת ותמיד שקטה בעיקר.
אם אתה עצוב יותר מדי
מרגישים את זה - את מרגישה והאנשים שסובבים אותך
חרדות מוגזמות, מצבי רוח, התנהגות שלא תואמת התנהגות של אדם עם נפש בריאה, חוסר שיקול דעת
יש עוד המון דברים ואם את חושבת שיש לך משהו את יכולה ללכת לפסיכולוג לשיחות או לפסיכיאטר
חרדות מוגזמות, מצבי רוח, התנהגות שלא תואמת התנהגות של אדם עם נפש בריאה, חוסר שיקול דעת
יש עוד המון דברים ואם את חושבת שיש לך משהו את יכולה ללכת לפסיכולוג לשיחות או לפסיכיאטר
כדאי לדבר עם אדם קרוב ולשאול העם הוא רואה שינוי במצב הרוח, מומלץ לשים לב למה אתה חושב או חולם עליו בזמן האחרון ולפי זה להתיעץ עם מומחה
באותו הנושא: