6 תשובות
לא הלוואי... אני גם לא יודעת איך להתחיל להיות בקשר ומה לעשות
אני בכלל לא מדברת איתו (אוי הביישנות)
כמעט ולא ( ( (הביישנותת
כן, הוא אחד החברים הכי טובים שלי
כן אבל פחות מפעם
כן
באותו הנושא: