3 תשובות
שיזמינו מי שבא להם הם לא יכריחו אף אחד לעבור דלת דלת כמו מטומטמים ולבקש תרומות. אישית אני זוכרת ששנאתי את השטויות האלה, לא התנדבתי אל תנדבו אותי תודה רבה
שיזמינו את ההורים, זה לא ישנה את העובדה שהם לא יכולים להכריח אף אחד לעשות את הדבר המציק הזה.
מה? מה זה השטויות האלה לחייב להתרים? לא יעשו כלום.
להתרים מה? זה אמור להיות בחירה שלך לא?