אוקיי, הייתי בטיול שנתי אתמול וקרה מקרה.. לבשתי באותו היום כובע ומשקפי שמש.. ידיד שלי בא והניח את ידו על הכובע שלי ונתן דחיפה (מכה) אז זה ממש כאב לי והיו לי סימנים אדומים וכעבור יום כאשר נגעתי בנקודה שקיבלתי את המכה זה מאוד מאוד כאב לי ונשאר סימן.. מה לעשות במצב כזה? (חשוב לציין שהמכה היא בעצם של האף)