6 תשובות
שואל השאלה:
קיבלתי פעם ראשונה בגיל 13 עברו כבר 4 שנים חחח
אנונימית
כנראה המחזור שלך עדיין לא סדיר
ואם עברו 4 שנים והוא עדיין לא סדיר עדיף שתלכי לבדוק את זה אצל רופא כי זה לא ממש טוב..
שואל השאלה:
אמא שלי הציעה לי ללכת לגיניקולוגית שלה, הבעיה היא, שהיא בטח תשאל אם קיימתי יחסי מין ואמא שלי חושבת שאני לא.. אז
אנונימית
בת כמה את? ומתי קיבלת בפעם הראשונה?
יכול להיות שהמחזור שלך עוד לא סדיר :)
לפעמים זה קורה, בדיוק מה שקרה לי החודש.
בגלל שלא קיבלת מחזור זה כואב אפילו יותר, תלכי לבדוק את זה גם.
אני לא בחורה אבל אני חושב שכדי שתלכי לרופא נשים או משהו
באותו הנושא: