תשובה אחת
צודקת. יש לי מבחן ביום שישי וזה ממש מעצבן אותי כי אי אפשר ללמוד ביום השואה מה הם מצפים ממנו אנחנו לא נתרכז כי זה קשה מאוד ביום עצוב.