התחברות
הרשמה
זה מוזר שאני ביישנית והביטחון לא בשמיים ואני מתנדבת להקריא קטעים בטקסים בבית ספר כי אני מרגישה שזה עוזר?
אני פשוט מרגישה שאין לי ברירה ולהתמודד עם זה כשאני מקריאה בטקסים
12 באפריל 2018, 12:06
ביטחון עצמי
דימוי עצמי
תשובה אחת
ממש לא מוזר.
.
.I DONT KNOW
באותו הנושא:
למה כל הזמן מסתכלים עלי מוזר שאני משתתפת? זה מוריד לי את הביטחון (ביישנית)
שם לבת יפה חסרת ביטחון ביישנית.
איך להפסיק להיות ביישנית וחסרת ביטחון ליד אנשים?
בנים בכנות, מה אתם מעדיפים, את הדמות של הביישנית והעדינה או המלאת ביטחון והמצחיקה?
תגידו, זה הגיוני שיש לי ביטחון עצמי מאוד גבוהה אבל אני ביישנית ושקטה ומופנמת כזאת?
אנשים מרושם ראשוני חושבים עלי ישר שאני ביישנית, זה אומר שאני משדרת חוסר ביטחון?
בנים זה מוריד לכם בת ביישנית בלי בטחון עצמי?
זה מוזר שבכיתה אני ביישנית ולא הכי מדברת, אבל עם חברים אני ממש פתוחה ומצחיקה?
קושי לדבר מול הכתה במכללה - במכללה יש קורסים שאני צריכה לעמוד כל פעם מול סטודנטים ולדבר על העבודה שלי, הבעיה שאני ביישנית וחסרת ביטחון ולא טובה בדברים האלה איך אני יכולה להתגבר?
לפי דעתכם בישראל יש יותר בחורות ביישניות או יותר בחורות עם ביטחון עצמי ולא ביישניות?
איך להפסיק להיות ביישנית ומוזרה?