7 תשובות
מה זה משנה. במילא נמות בסוף
לפחות תהני
שמעי בסופו של דבר כל דבר אוכלים יותר מידי מגביר תמותה או מזיק או מסרטן אז מה לא לאכול בכלל?
תקשיב - מחקרים יוצאים כל שני וחמישי
ובדרך כלל הם לא מחשבים את כל מה שאפשר לחשב (כי הם לא חושבים על זה באותו הרגע)
כל דבר יותר מדי לא בריא וקצת מדי לא בריא
per
אדום אדום או שלום שלום עאלק.
לוציפר צודק.
כל מזון יכול להיות לא בריא בכמויות מסויימות, המפתח הוא איזון.
אפילו ג'אנק פוד מותר לאכול (שזה זבל טהור) אבל במידה מסויימת.
אני לא מאמינה שצריך ללכת לקיצוניות ולחתוך משהו מהתפריט שלך לחלוטין, פשוט לצמצם בכמויות.
כל עוד את לא אוכלת כל יום בשר אדום, לא יקרה לך כלום.
הרוב זה בכלל פסיכולוגי למערכת החיסון.
מוטציות של סרטן דווקא דיי נפוצות בגוף שלנו אבל מערכת החיסון שלנו יודעת להתמודד עם זה יופי בדרך כלל. אלו שלוחים בסרטן, זה או כי מערכת החיסון לא היתה חזקה מספיק, או כי הם מבוגרים מידי או כי הסרטן התחיל בקנה מידה גדול מידי.
מוטציות קורות כל הזמן, אבל הגוף יודע להתמודד.
כל עוד את אוכלת בריא בנוסף לבשר האדום, הכל בסדר.
היום המון דברים שמוכרים לנו לא בריאים. בשרים עם כימיקלים, ביצים מקולקלות (או כמעט מקולקלות, בכל אופן לא ביצים טריות. אצלי בבית התחלנו לגדל תרנגולות לפני שנה או שנתיים כבר, ומאז כשאנחנו אוכלים ביצים מהסופר אנחנו יכולים להקיא. הן כמעט מקולקלות, אין מישהו בבית שאין לו כאב בטן כשהוא אוכל ביצה מהסופר), פירות וירקות עם ריסוס, הכל מלא סוכר וכו'.
אבל המחקרים האלו רק משפיעים עלינו לרעה פסיכולוגית, כשיש גם המון מחקרים שאומרים שחשיבה חיובית ולהאמין שאתה בריא ותישאר בריא ותחלים מפחיתים משמעותית את הסיכון לחלות.
ולהם אני מאמינה, כי הכוח של המחשבה שלנו מדהים.
וזה חברים, למה אני טבעונית
אנונימית