4 תשובות
הרבה חושבים כמוך
אנונימית
כן גם אני!
אני חושבת שיש עוד כמוך
ואני על עצמי מעדיפה איפור טיבעי
ואני על עצמי מעדיפה איפור טיבעי
יכול להיות שאתה צודק אבל עדיין כל אחת צריכה לעשות מה שבא לה. ואם זה נותן לה ביטחון אז למה לא?
באותו הנושא: