2 תשובות
שזאת רק ההתחלה לי היה קשה בחצי השנה הראשונה אבל מתרגלים ואז פחות נורא, והפזם זז ושוב הוא יהיה אזרח. תציעי לו קורס נתיב (אם הוא לא יהודי) מבזבז לו איזה 4 חודשים ותגלית כוד שבועיים. יעביר לו את השירות.
שואל השאלה:
לא זה יותר מידי רציני יותר בכיוון עידוד ושאני איתו והכל
לא זה יותר מידי רציני יותר בכיוון עידוד ושאני איתו והכל
אנונימי
באותו הנושא: