2 תשובות
שמעי... לא הייתי ממליץ לך להשתכר במועדון...
כי סתם יקר שם
ולכי תדעי מה יכניסו לך למשקה..
כשאני הולך לשתות (ואני שותה)
אני הולך למקום שמתמחה בזה
פאב...
יש לו מגוון רחב של אלכוהול
מחיר מתאים
אפשר לדבר במקום לצעוק
אין מוסיקה רועשת ברקע ומוסיקה מחורבנת של גנבי מכוניות מארה"ב או של בכיינים ישראלים או של מסוממים או של ילדות בנת 14...

ולשאלתך 3 שותים קטנים של וודקה... לא אמורים להזיז למשהו
בעיקרון זה אמור לגרום לך לסטלה לפי המשקל והכמות אבל כל אדם הוא שונה ופשוט תשתי עד שתרגישי שאת בסטלה קלה