6 תשובות
אין קשר בין כיבוד יום הזיכרון ללשאול שאלות בסטיפס, אפשר גם לכבד וגם לשאול שאלות שלא רק קשורות ליום הזיכרון.
ובכל מקרה כל אחד יעשה מה שהוא רוצה אז אל תגידי לנו מה לעשות
באותה מידה שיש "סתם שאלות" את נכנסת לסתם שאלות האלה ולאתר הזה.
אז אם זה לא מכובד בעינייך אל תיכנסי, ותכבדי..
אנונימית
אם יש שאלות סתם אז מה השאלה שלך לא סתם?
^ זה לא יום רגיל לכל דבר.. אתה צודק אבל אני סתם אומרת
לשאלה זה לא משנה איזה שאלות שואלים כל עוד מכבדים
כן זה יום הזיכרון אבל זה יום רגיל לכל דבר, עלינו לזכור אבל גם להמשיך הלאה - זה המטרה של היום הזה.
זה יום הזיכרון אבל לא בהכרח אומר שנשאל רק שאלות לגבי היום הזה...
מותר לאנשים לשאול שאלות שמעניינות אותם
באותו הנושא: