התחברות הרשמה

מה הגובה האידיאלי שלכם לבנות?

18 באפריל 2018, 16:27
גובהבחורות    
5 תשובות
1.65
ת
תבחרו אתם ^^
1.70
אנונימית
1.50, תכבדו אותי אני נמוכה.
B
Be yourself - תהיי עצמך
178-182
אנונימי
1.55-1.65
אנונימי
באותו הנושא:
מה הגוף האידיאלי שלכם? שלי זה:
בנות מהו הגובה האידיאלי של הבן זוג שלכן?
בנות אם חבר שלכן היה 1.85 הייתן שמחות? ומה הגובה האידיאלי לגבר?
מה הגובה האידיאלי לגבר?
בנות - מה הגובה האידיאלי בעיניכן לגבר?
בנות תתארו את הגבר האידיאלי (סתם כי מעניין)
מה לדעתכם הגובה האידיאלי לאישה?
מה הוא לדעתכם המראה האידיאלי לבנות/בנים?
מה הגיל והגובה שלכם ומה הגובה שהייתם רוצים לבן/בת הזוג שלכם?
מה הגובה האידיאלי מבחינתכם לבנות?
אני גובה 1.63 בת עוד מעט 16 אני נמוכה ולא כיף לי, מה הגובה שלכם?