2 תשובות
זה למה לא נוסעים לשטח בעגלה קוריאנית מוגבהת..
רוצה שטח תקני לנד קרוזר או פאג'רו ואם אין תקציב אז פורסטר או xv.
מאלה שחשים שיש להם 4*4