17 תשובות
שהכול בסדר
אין לך חום
שהכל טוב חח
שהכול בסדר
זה קר מדי
כנראה שלא מגדת טוב
מדדתי כמה פעמים וזה נתן את זה בכל פעם
בתור חובש קרבי בגולני אומר לך הכול טוב
שתית אכלת משהו קר אולי
את מרגישה רע?
היפוטרמיה זה 35- בגלל זה אני חושב שלא מגדת טוב
מעולה, תודה רבה
שואל השאלה:
יש לי המון סחרחורות וחולשה בגוף
אנונימית
תשתי הרבה מים ולאט תשתי כוס תה חם יעזור
אם זה ממשיך לכי לרופא זה לא יזיק
שואל השאלה:
שתיתי מים ואפילו להחזיק את הכוס היה לי קצת קשה ובגלל זה מדדתי חום כי חשבתי שאולי זה קשור
אנונימית
גאד דאממ חלום שלי להיות חובשת*~*
ממשיכה לחלום.
מוזמנת לשלוח הודענ בפרטי אשמח לתת לך ייעוץ יותר יעיל מאשר לנחש
יכול להיות שלא מדדת כמו שצריך. טמפרטורת הגוף הנורמלית נעה בין 36.5 - 37.5 מעלות צלזיוס. חריגה מהטווח הזה עלולה להעיד על בעיה בריאותית כלשהי, כאשר חריגה קיצונית מידי עלולה להעיד על בעיה חמורה ואף סכנת חיים.
אני מציע שתבדקי את עצמך שוב בעזרת מבוגר ומדחום תקין, ובמידה והתוצאות דומות, פני לראות רופא בהקדם.
HHH
לדעתי שזה חולשה. לי היה ככה ופשוט נפלתי לשינה. תתעטפי בשמיכות חמות ולכי לישון