4 תשובות
זה שטף דם שקורה אחרי שמוצצים את האיזור,
יורד אחרי כיומיים שלושה
עושים את זה כי זה מחרמן ומדליק
שמוצצים עור לבן/בת זוג עד שנוצר שטף דם
יורד אחרי כמה ימים עד שבוע תלוי החוזק
ומסתבר שזה מחרמן אנשים
היקי זה מציצת דם שמישהו עושה לך
זה איזשהו סמל שייכות למישהו (שאת תפוסה) לא בהכרח.
עושים את זה כי זה מדליק אנשים וזה כיף.
לרוב זה יורד אחרי שבוע
היקי זה "סימן אהבה" סוג של זה בעיקר בין זוגות ויזיזים משהו שיש לך מערכת יחסים מינית או רומנטית.
יש כאלה שעושים את זה כדי "לסמן טרטוריה" או סתם זה מחרמן.
איך עושים את זה? פשוט מוצצים את העור עד שנהיה סימן.