8 תשובות
אני אוהב מים בטעמים, אפרסק
רגילים
מים בטעמים אננס ואפרסק זה אלוהי
טעמים
רגילים
רגילים
בטעמים גם סבבה אבל רגילים תמיד יהו יותר מרעננים