8 תשובות
כן, למבחנים הפסיכוטכניים וגם מה להגיד ומה לא להגיד בראיון אישי.
כדאי, אבל לא צריך להגזים ולהתכונן שבועיים מראש, כמה ימים יספיקו.
יש באתר מתגייסים מבחנים לדוגמא זה עזר לי תנסי...
אם אתה בן תסתפר ותתגלח לפני אחרת סתם תחכה בתור לספר
ואתה יכול לעשות מבחנים כמו שאמרו לפניי אם אתה רוצה תפקיד עם חשיבה
"צריך" לא
"אפשר" כן
זה לא משהו מחייב, זו רק בחירה אם את רוצה לקחת כל מיני תרגילים לדוגמא או לשאול מה יש שם ולתרגל בעצמך בשביל לשפר את הסיכוי לקבל נתונים גבוהים.
אבל זה רק לתרגל את סוג הדברים, כמובן שהשאלות אינן צפויות ואינן זהות אצל כולם.
כן, יש לזה כל מיני מבחנים
כן יש כל מיני מבחנים (ברמה פשוטה אבל צריך חשיבה) שמעתי שהאפליקציה דפר 90 טובה
כן עדיף לעשות כמה מבחנים לפני