6 תשובות
כי את פשוט אוהבת
כי את אוהבת להרגיש שמישהו דואג לך ומשגיח עליך ושהוא כוחני ומפנק אולי ואת הילדה הקטנה שנתמכת בו..
גם אני ככה, רק שלי יש דאדי אישיוז
חחח זה פשוט כיף, נעים לשמוע את זה.
חחח זה פשוט כיף, נעים לשמוע את זה.
כי זה כיף חח
כי זה כיף?
כי זה מחרמן
אנונימי
באותו הנושא: