5 תשובות
להמשיך הלאה...
היא בטוח נפגעה ותהיה קשה אליך.
אם אתה ממש רוצה לחדש איתה קשר - לך על זה.
מה עשית שפגע בה? ואני באופן אישי לא הייתי רוצה קשר שוב עם מישהו שפגע בי אבל זה תלוי בן אדם.. אם היא רוצה אותך היא לא תוותר עליך רק שהפעם באמת תנסה
שואל השאלה:
אנחנו מתכתבים כרגע, אני ארים אלייה טלפון.
ובעיקר מה שפגע בה זה האדישות שלי ושהיא לא היתה בטוחה בקשר שלנו כי היתה עוד מישהי שהכרתי קודם לכן שהיתה בתמונה (היא גם עכשיו אבל אי אפשר לנתק קשר של כמה שנים בקלות..)
אנונימי
תאמין לי אני מבינה ולפעמים לא צריך לוותר על קשר פשוט חשים לו גבולות זה הכל