4 תשובות
ממש לא
היא מדינה של יהודים
נכון שיש פה ערבים.. וזאת טעות של המדינה שיכלה להימנע...
עכשיו אי אפשר לעשות כלום
למי שאומר שהמדינה רק ליהודים אז ערבים שגרים פה מי המדינה שלהם?
אנונימית
הם אזרחים (חלקם) אז כן.. אבל בעיקרון זוהי מדינה יהודית
כיום לצערי אפשר להגיד שכן, אבל היא ממש לא אמורה להיות.