2 תשובות
תקשיבי לי אין אחות תאומה אבל יש לי אחות גדולה שזה מרגיש שהיא יותר ממני בהכל אבל אני כל פעם מתנחמת בעובדה שאני מי שאני כי זה מי שאני אוהבת להיות בסופו של דבר יהיה לי חיים הרבה יותר טובים כי אני אלך בדרך שאני רוצה עם חבר שיהיה לי והוא יאהב אותי כמו שאני, אני טומבוט בעצמי אבל לא אכפת לי אני שלמה עם זה אני הכי מוזרה במשפחה אבל לפחות אני לא נורמלית משמעממת
תאהבי את עצמך כמו שאת.
תבהירי להורים שלך שיפסיקו לדרוש ממך להיות כמוה, כי את זאת והיא זאת היא.
חוץ מזה מוזר זה מעניין, נורמלי-משעמם.
ואין על טומבוי.