9 תשובות
שואל השאלה:
נגיד בתל אביב
זה תלוי איפה אתה גר, אצלנו זה בסביבות 6 בבוקר.
שואל השאלה:
מתי היא זורחת בתל אביב
לעולם בעקבות השמש לעולם בעקבות האור! השמש את יומי רושמת בליבי ציפור!
אנונימי
מתחיל אור בחמש ועשרה, חמש וארבעים היא זורחת.. אצל. כל אחד זה בשעה אחרת
bye
בזריחה.
בזריחה חי בערך מ 4 וחצי ככה היא מתחילה:)
עלות השחר זה ב4:15 (:

יום טוב!