9 תשובות
עדיף שלא.
לא, אתה תהיה עייף
לך לישון
לך לישון
לא כדאי לדעתי
שואל השאלה:
תכלס בא לי אז אני אראה. אבל תודה בכל מקרה קבלו פרח
תכלס בא לי אז אני אראה. אבל תודה בכל מקרה קבלו פרח
אנונימי
עדיף שלא, אבל תעשה מה שאתה חושב שהכי מתאים לך
עדיף שתלך לישון
שואל השאלה:
אני כבר אראה אין לכם מה להגיב יותר
אני כבר אראה אין לכם מה להגיב יותר
אנונימי
לול גם אני רואה עכשיו פרק של שעה ואני צריכה לקום מוקדם אז הרגשתי צורך להגיב בשביל ההזדהות d:
אוי אני מכירה את זה ואז בבוקר אני עייפה מתה שאפילו קפה לא עוזר