9 תשובות
עדיף שלא.
לא, אתה תהיה עייף
לך לישון
לא כדאי לדעתי
שואל השאלה:
תכלס בא לי אז אני אראה. אבל תודה בכל מקרה קבלו פרח
אנונימי
עדיף שלא, אבל תעשה מה שאתה חושב שהכי מתאים לך
עדיף שתלך לישון
שואל השאלה:
אני כבר אראה אין לכם מה להגיב יותר
אנונימי
לול גם אני רואה עכשיו פרק של שעה ואני צריכה לקום מוקדם אז הרגשתי צורך להגיב בשביל ההזדהות d:
אוי אני מכירה את זה ואז בבוקר אני עייפה מתה שאפילו קפה לא עוזר