3 תשובות
שואל השאלה:
למה יש לי תחושה שאח של אגם הוא גאה במציאות? כי הייתה כתבה על זה והוא אמר משהו שהוא כאדם גאה חושב ש...
למה יש לי תחושה שאח של אגם הוא גאה במציאות? כי הייתה כתבה על זה והוא אמר משהו שהוא כאדם גאה חושב ש...
שואל השאלה:
הבעיה שיש רק דמות אחת גאה וזה מבאס... זה לפי מה שהבנתי
הבעיה שיש רק דמות אחת גאה וזה מבאס... זה לפי מה שהבנתי
שואלת השאלה- אם תרצי הסבר מלא לביסוס של התגובה שלי תפני אלי בפרטי:
אם דורי ורחלי יהיו ביחד/רחלי תהיה דלוקה על דורי... זה יהיה צפוי, מבאס, תופס מקום, נוראי, מגעיל (לא בקטע הומופובי.. אני פרו להטב) ויתפוס סטורליין מעולה שיכל להתפתח אצל אודי/מצליח/אגם אפילו/נמרוד
אם דורי ורחלי יהיו ביחד/רחלי תהיה דלוקה על דורי... זה יהיה צפוי, מבאס, תופס מקום, נוראי, מגעיל (לא בקטע הומופובי.. אני פרו להטב) ויתפוס סטורליין מעולה שיכל להתפתח אצל אודי/מצליח/אגם אפילו/נמרוד