3 תשובות
שואל השאלה:
למה יש לי תחושה שאח של אגם הוא גאה במציאות? כי הייתה כתבה על זה והוא אמר משהו שהוא כאדם גאה חושב ש...
שואל השאלה:
הבעיה שיש רק דמות אחת גאה וזה מבאס... זה לפי מה שהבנתי
שואלת השאלה- אם תרצי הסבר מלא לביסוס של התגובה שלי תפני אלי בפרטי:
אם דורי ורחלי יהיו ביחד/רחלי תהיה דלוקה על דורי... זה יהיה צפוי, מבאס, תופס מקום, נוראי, מגעיל (לא בקטע הומופובי.. אני פרו להטב) ויתפוס סטורליין מעולה שיכל להתפתח אצל אודי/מצליח/אגם אפילו/נמרוד