10 תשובות
לי יש אבל אני אוהבת
לא.
כן
לא
לא
שואל השאלה:
אם לא אז אל תגיבו :)
אם לא אז אל תגיבו :)
אנונימית
שואל השאלה:
די איזה מעצבנים אתם, סהכ ביקשתי משהו כי אני באמת צריכה את זה.
אל תגיבו בכלל אם אתם רק רוצים להגיב לא
די איזה מעצבנים אתם, סהכ ביקשתי משהו כי אני באמת צריכה את זה.
אל תגיבו בכלל אם אתם רק רוצים להגיב לא
אנונימית
לול, מה את נפגעת..?
שאלת? ענינו לך.
מצטערת (לא ממש) שלא עניתי לך את השאלה שרצית, אבל את שאלת "יש לכם טוויטר?
אם כן בא לכם לעשות לי ריטוויט?" לא "יש פה משתמשי טוויטר שיכולים לעשות לי ריטוויט?"
אני משערת שאם היית שואלת אחרת, היית מקבלת תשובות אחרות :)))))))
שאלת? ענינו לך.
מצטערת (לא ממש) שלא עניתי לך את השאלה שרצית, אבל את שאלת "יש לכם טוויטר?
אם כן בא לכם לעשות לי ריטוויט?" לא "יש פה משתמשי טוויטר שיכולים לעשות לי ריטוויט?"
אני משערת שאם היית שואלת אחרת, היית מקבלת תשובות אחרות :)))))))
שואל השאלה:
אז לא התנסחתי כמו שהיית רוצה שאני אתנסח, ביג דיל.
אני מנסה להשיג משהו, אבל אנשים פה לא ממש רוצים לעזור
אז לא התנסחתי כמו שהיית רוצה שאני אתנסח, ביג דיל.
אני מנסה להשיג משהו, אבל אנשים פה לא ממש רוצים לעזור
אנונימית
לי יש
זה לא עניין של ניסוח, שאלת - ענינו.
זה בסך הכל.
זה בסך הכל.
אין לי ואני גם לא יודעת מה זה (יעני מה עושים שם). אני מרגישה מבוגרת חחח
אנונימית