8 תשובות
הם לא (אני חרדי)
כי הם פרימיטיביים טיפשים שעושים רק מה שהרבנים והתנך אומרים להם (לא כולם)
שואל השאלה:
החרדים מחזיקים בטלפון מקשים, הרבה מהחרדים עדיין לא משתלבים בשוק העבודה.. יש איזה תחושה שהחרדים לא התקדמו והם נשארו כמו לפני 200 שנה
אנונימית
עכשיו הבנתי למה התכוונת, הם מחזיקים בטלפון מקשים בגלל שזה טלפון כשר והם לא רוצים טלפון עם פריצות וכד' והם משתלבים הרבה בשוק העבודה, אנשים אומרים דברים סתם כדי להוציא שם רע, זה שיש אחוז קטן (אולי 2% או 3%) שלא עובדים, אז מכלילים את כל החרדים בזה
ספייסי המקלף, באיזה זכות את קורה לציות לתנ"ך ולרבנים "טיפשות". יש מישהו יותר חכם מהקב"ה?
אני לא יודע על איזה 3 אחוז אתה מדבר אחי אני אישית בחיים לא ראיתי חרדי עובד.
אנונימי
יש הרבה חרדים שעובדים
כי הם רוצים לשמור על עצמם ועל הרוחניות שלהם
אנונימית
רוב החרדים עובדים, זה שאתה מכיר 2 או 3 חרדים זה לא אומר כלום