תשובה אחת
ניתקתי קשר. בהתחלה בוכים, זה נורמלי. אבל את מבינה שאת צריכה להתקדם, ובעיקר הזמן עושה את שלו. את פשוט מעסיקה את עצמך בדברים אחרים.