2 תשובות
כן מלא... לפני שהמציאו אותם
אנונימי
כשהייתי קטנה פחות שיחקתי במשחקי קופסא.
הייתי יותר משחקת מחבואים,7 אבנים, מדרכות,
בקיצור היינו צריכים רק כדור בשביל לשחק חח.
הייתי יותר משחקת מחבואים,7 אבנים, מדרכות,
בקיצור היינו צריכים רק כדור בשביל לשחק חח.
באותו הנושא: