32 תשובות
מעניקים להם תוספת כי זה נחשב עבודה מבזה
שואל השאלה:
זה לא עבודה מבזה פחח
זה לא עבודה מבזה פחח
אנונימית
זה תלוי בגיל ובתחום עבודה
שואל השאלה:
גם אני בעצמי מנקה במקדונלס וזה לא פייר שככה מתייחסים אליהם יותר טןב
גם אני בעצמי מנקה במקדונלס וזה לא פייר שככה מתייחסים אליהם יותר טןב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על המינוס? נראה אתכם מצליחים לנקות במקדונלס
תודה על המינוס? נראה אתכם מצליחים לנקות במקדונלס
אנונימית
תלכי גם את להיות מנקה
שואל השאלה:
אני בעצמי מנקה במקדונלס
אני בעצמי מנקה במקדונלס
אנונימית
כי מקדונלס זאת חרא של עבודה, תהיי מנקה פרטית ישלמו לך גם 50
מה לעשות שלהיות מנקה כנראה עבודה יותר מפרכת מלהיות מוכרת בחנות בגדים? עזבי את זה שאת קטינה ושכר המינימום כבר יותר גבוהה ויש העלאות גם על דברים אחרים
וגם רוב המנקות עובדות פרטני אז הן קובעות לעצמן את המחיר ולא הבוס
וגם רוב המנקות עובדות פרטני אז הן קובעות לעצמן את המחיר ולא הבוס
אנונימית
אז לכי גם לנקות בתים תכלס אחלה משכורת אם זה 50לשעה
ואת מרוויחה 22 כי את מתחת לגיל 18 זה שכר המינימום...
ואת מרוויחה 22 כי את מתחת לגיל 18 זה שכר המינימום...
כי הם מעל גיל 18 ולרוב אנשים מבוגרים שצריכים לפרנס משפחה וילדים. אני מאמינה שאת לא צריכה.
כי הן צריכות לפרנס משפחה הן גדולות ואי אפשר לפרנס משפחה מ22 שקל לשעה לעומת זאת נערה בת 16 או 17 תסתדר עם זה
אולעי את קטנה
כי את מתחת לגיל 18
מנקה לא עובדת כל היום ולא מנקה 8 שעות כל בית בדרך כלל אז יוצא שהשכר החודשי שלהן לא גבוה, זה קשה פיזית לנקות בתים כל יום מספיק שעות. 28 שח לשעה זה המינימום למבוגרים ככה ש50 זה הרבה מעבר,
אבל כשמתחשבים בכמות השעות שנצברת בחודש לאותה מנקה וכמה כסף היא מרוויחה חודשי זה לא יוצא הרבה בכלל.
וזה לא קשור למאמץ, גם למכור בגדים ולהיות 8 שעות על הרגליים, לקפל בגדים ולסדר מדפים, להחזיר בגדים למקום וכל הזמן להיות צמודה לאנשים בחנות ולעשות מה שמבקשים ממך זה קשה במיוחד אם החנות גדולה.
רופאים עד שהם צוברים ניסיון מקבלים שכר מאוד נמוך וגם כורי פחם, פועלי בניין ואנשים שעושים עבודות פיזיות קשות.
אבל כשמתחשבים בכמות השעות שנצברת בחודש לאותה מנקה וכמה כסף היא מרוויחה חודשי זה לא יוצא הרבה בכלל.
וזה לא קשור למאמץ, גם למכור בגדים ולהיות 8 שעות על הרגליים, לקפל בגדים ולסדר מדפים, להחזיר בגדים למקום וכל הזמן להיות צמודה לאנשים בחנות ולעשות מה שמבקשים ממך זה קשה במיוחד אם החנות גדולה.
רופאים עד שהם צוברים ניסיון מקבלים שכר מאוד נמוך וגם כורי פחם, פועלי בניין ואנשים שעושים עבודות פיזיות קשות.
מנקה מנקה בדכ כמה שעות בשבוע או שבועיים
היא לא עובדת שמונה שעות כמעט כל יום
היא לא עובדת שמונה שעות כמעט כל יום
מה את משווה ניקיון ללמזוג גלידה/ צ'יפס חחח
יש הפרשי גילאים, סוג העבודה וכמות ושטח מסויים לנקות, זה יותר "מקצועי" ומסודר לנקות בית מאשר עבודה של בני נוער שזה לנקות בבתי קפה
כי למנקות פרטיות משלמים 50 ש"ח ולמנקים רגילים משלמים ככה..
חחח 22.98 איזה מעליב לא עיגלו ל23
זה לא מתחת לשכר מינימום?
ייתכן ומגיעה לך תוספת השלמת הכנסה מהביטוח הלאומי.
ייתכן ומגיעה לך תוספת השלמת הכנסה מהביטוח הלאומי.
אנונימי
עזבי את העבודה הזאת לא שווה לעבוד בשביל מינימום
תיהיה מלצרית או משהו שם עושים בבמוצע 35 שח לשעה אם את במקום טוב כמובן..
תיהיה מלצרית או משהו שם עושים בבמוצע 35 שח לשעה אם את במקום טוב כמובן..
בדרכ מנקות של בתים מרוויחות ככה, אבל המנקות של הקניון/משרדים וכאלה גם מרוויחות שכר מינימום.
המנקות של הבתים עובדות כמה שעות ביום וזאת עבודה מאוד קשה כי הם צריכות לנקות בית שלם שיש מלא עבודה כמו תריסים, ארונות, קיפול בגדים ועוד מלא.
בגלל זה יש הפרש במשכורות המנקות של הבתים אני חושבת שהם עצמאיות כך שהם מחליטות כמה לגבות על העבודה שלהן ומנקות רגילות עובדות בחברה מסויימת ומרוויחות מינימום.
המנקות של הבתים עובדות כמה שעות ביום וזאת עבודה מאוד קשה כי הם צריכות לנקות בית שלם שיש מלא עבודה כמו תריסים, ארונות, קיפול בגדים ועוד מלא.
בגלל זה יש הפרש במשכורות המנקות של הבתים אני חושבת שהם עצמאיות כך שהם מחליטות כמה לגבות על העבודה שלהן ומנקות רגילות עובדות בחברה מסויימת ומרוויחות מינימום.
כסף שחור...
זה לא מחברה מסויימת ואין מיסים..
גם את יכולה לעבוד בזה
זה לא מחברה מסויימת ואין מיסים..
גם את יכולה לעבוד בזה
זה עבודה פרטית לא משהו ממוסחר כמו מקדונלדס או דומינוס
מה זה משנה מה הסיבה? בא לך גם להרוויח 50 ש"ח כמו מנקה? אז תהיי מנקה. מה הבעיה? את אוהבת את זה? לכי על זה. אני לא הולכת על זה מכמה סיבות: 1. אני לא טובה בלנקות כל כך טוב וכל כך מהר. 2. אני לא אוהבת את זה. 3. יש דברים שאני אוהבת יותר, אז אני מעדיפה לעבוד במה שאני אוהבת. וסתם שתדעי, בדרך כלל מנקות מאוד אוהבות את העבודה הזו, וצריך להיות גם טובה בזה. השאלה אם גם את ככה? תעשי מה שאת אוהבת
גם אני משלמת למנקה שלי 50 ויש מנקים שלוקחים 60 כי במשק בית השכר גבוה
כן, את שונה מהן... הן בחרו להיות מנקות ואת בחרת לעבוד במקדונלדס...
כל מקצוע וכל מקום עבודה משלם שונה, תפסיקי להתבכיין.
כל מקצוע וכל מקום עבודה משלם שונה, תפסיקי להתבכיין.
אנונימי
כי בדרך כלל הם יותר מבוגרים והם צריכים לפרנס משפחות ואת עצמם. גם בדרך כלל יהיה להם ניסיון רב בתחום, בבית ספר שלנו יש מנקה כבר 16 שנים.
אני לא יודעת מה השכר השעתי של הנוער מה שכן 22.9 שעתי לניקיון זה ניצול
מהה בחודש זה יכול לצאת להן עשרות אלפים
פשש לא פראייריות בכלל
פשש לא פראייריות בכלל
זה עבודה קשה
באותו הנושא: