17 תשובות
הקראש קרא לי אחות קטנה ונתן לי כיף ):
אנונימית
אני בלונדינית וילדים מפגרים מהכיתה התחילו לשים שירים של נוי והדר "אני בלונידינית בביקיני" וכל הכיתה צחקה עלי.
וגם צחקו לי על השיניים אם זה לא מספיק..
וגם צחקו לי על השיניים אם זה לא מספיק..
אנונימית
נגמרה לי המחברת אז הוצאתי ממנה את הספירלה ומתחתי אותה קיצור אני ועוד כמה התחלנו לשחק הנחש בא עם זה ואז איזה ילד זבל שכולם שונאים בכיתה שלי חטף לי את הספירלה ואמר לי לך זדיין זה שלי וקיצור קיבל בעיטה לפרצוף
אנונימי
זה קטע תמיד שואלים שאלות של דברים שקרו לי באותו יום קרה משהו מעליב שלא בא לי ללכת לבית ספר בגלל זה
לא מעליב אבל
היה אמור להיות לי טיול לתל אביב היום הבאתי הכל חוץ מכובע, קניתי חטיפים מים אפילו קמתי ב7:15 ( זה לא כזה מוקדם אני יודעת אני פשוט עצלנית ותמיד קמה מאוחר ).
אני אגיד תאמת דיי ציפיתי לטיול ורציתי ללכת ואז אני מגיעה לאוטובוס הרכזת שואלת אותי יש אישור? יש מים? יש כובע? ( לא היה לי ) והיא פשוט אמרה למי שאין כובע שיילך הבית
-_-
ביאס לי את היום.
היה אמור להיות לי טיול לתל אביב היום הבאתי הכל חוץ מכובע, קניתי חטיפים מים אפילו קמתי ב7:15 ( זה לא כזה מוקדם אני יודעת אני פשוט עצלנית ותמיד קמה מאוחר ).
אני אגיד תאמת דיי ציפיתי לטיול ורציתי ללכת ואז אני מגיעה לאוטובוס הרכזת שואלת אותי יש אישור? יש מים? יש כובע? ( לא היה לי ) והיא פשוט אמרה למי שאין כובע שיילך הבית
-_-
ביאס לי את היום.
אנונימית
האמת שכלום
מישהו מטומטם שאני שונאת אמר לי חבל שבאת כשהגעתי לבית ספר
אני בלחץ מכל מיני דברים, יש לי מחר בגרות בע"פ באנגלית ומתכונת בהיסטוריה שאני לא מוכנה לשניהם. אז המחנכת שלי אמרה לי שזאת בעיה שלי ושאין לה איך לעזור לי כי באתי אליה רק יום לפני: (
יש לנו עבודה בקבוצות ולא רצו לעשות איתי. גם נתנו תירוצים למה לא.
אחד התירוצים היה שאני גרה רחוק מידי לבתחם שלהן אבל נותנים לנו גם בשיעורים לעבוד על זה וחוץ מזה זה לא רחוק בכלל.
ועוד תירוץ היה שהן כבר התחילו.
בכיתי בשיעור שאף אחד לא ראה.
מזל ששנה הבאה אני עוברת כיתה :) נראה אותם מסתדרים שנה הבאה בלי שיעורי הבית שאני נותנת להם להעתיק ממני.
אחד התירוצים היה שאני גרה רחוק מידי לבתחם שלהן אבל נותנים לנו גם בשיעורים לעבוד על זה וחוץ מזה זה לא רחוק בכלל.
ועוד תירוץ היה שהן כבר התחילו.
בכיתי בשיעור שאף אחד לא ראה.
מזל ששנה הבאה אני עוברת כיתה :) נראה אותם מסתדרים שנה הבאה בלי שיעורי הבית שאני נותנת להם להעתיק ממני.
ניסיתי לעשות גלגלון מול החבר הכי טוב שלי ידיד ממש טוב שלי וחברה טובה ונפלתי והם פשוט צחקו עלי וברחתי מהכיתה
אנונימית
תמיד מקניטים אותי ואת ידיד שלי שאנחנו ביחד וכאלה ומישהי אמרה לו להזמין אותי לאנשהו והוא אמר שהוא לא מעוניין ודי נעלבתי כי דווקא חשבתי שהוא בקטע
אני עובדת בצהרון והם בכללי לא בקטע של לקבל אותי כי אני חדשה.
דקה לפני שעזבתי היום זרקתי את הפח וכשחזרתי לקחת את הדברים שלי אמרתי לגננות ביי ואז הגננת מרימה את הקול ואומרת לי "רגע! רגע! הזבל שכחת" ואז אמרתי לה שכבר הורדתי אותו והיא סתם הסתכלה עלי בלי לומר מילה.
ממש מעליב ההתנהגות שלהם בכללי אבל זה בכלל נפגעתי.
דקה לפני שעזבתי היום זרקתי את הפח וכשחזרתי לקחת את הדברים שלי אמרתי לגננות ביי ואז הגננת מרימה את הקול ואומרת לי "רגע! רגע! הזבל שכחת" ואז אמרתי לה שכבר הורדתי אותו והיא סתם הסתכלה עלי בלי לומר מילה.
ממש מעליב ההתנהגות שלהם בכללי אבל זה בכלל נפגעתי.
לפני איזה שעה ככה פתאום "חברה שלי" רשמה לי בוואטסאפ "אני לא מדברת איתך" וחסמה אותי.
זה כנראה בגלל איזה שטות שקרתה היום כי צחקתי עליה, אבל פשוט פאקינג נמאס לי ממנה כי היא כזאת רגשי והיא לא מבינה צחוק ולא כלום. שאלתי אותה מה קרה באינסטגרם והיא סיננה אותי אז חסמתי אותה.
זה כנראה בגלל איזה שטות שקרתה היום כי צחקתי עליה, אבל פשוט פאקינג נמאס לי ממנה כי היא כזאת רגשי והיא לא מבינה צחוק ולא כלום. שאלתי אותה מה קרה באינסטגרם והיא סיננה אותי אז חסמתי אותה.
לא האכילו אותי לא הכינו לי משהו לאכול, ונפגעתי קשות
בן אדם שסיפרתי לו יותר מדיי דברים שאף אחד לא יודע עלי, החליט היום לא לסמוך עלי
לחשוב שאני משקרת לו ועוד...
חייבת להגיד תאמת זה היה הזוי!
אני בחיים לא בוכה, רק מסרטים ממש עצובים או שירים כאלו מרגשים אבל לא מדברים שקורים לי... אני אוהבת לחייך ולשמוח.
אבל היום משום מה בכיתי - היה הזויי
אבל היי זה היה וזה עבר גם הוא, גם הדמעות, וגם היום הזה.. רק עוד כמה שעות
לחשוב שאני משקרת לו ועוד...
חייבת להגיד תאמת זה היה הזוי!
אני בחיים לא בוכה, רק מסרטים ממש עצובים או שירים כאלו מרגשים אבל לא מדברים שקורים לי... אני אוהבת לחייך ולשמוח.
אבל היום משום מה בכיתי - היה הזויי
אבל היי זה היה וזה עבר גם הוא, גם הדמעות, וגם היום הזה.. רק עוד כמה שעות
הייתה יומולדת לאחות של החברה הכי טובה שלי היום, והיא הזמינה אותי כבר ובסוף היא אומרת לי בווצאפ "בסוף את לא יכולה לבוא זה בעייתי" והייתי כזה וואו כמה נחמד
אנונימית
חוץ מריבים רגילים...
המוכרת בקיוסק בבצפר הייתה עצבנית ולא הביאה לי את הבורקס שביקשתי... עצוב
המוכרת בקיוסק בבצפר הייתה עצבנית ולא הביאה לי את הבורקס שביקשתי... עצוב
באותו הנושא: