9 תשובות
אולי זה ככה רק בהתחלה
שואל השאלה:
זה כבר שנה ככה
אנונימי
אח שלי יקר הייתי במצב שלך אני כל הזמן חשבתי שאוכל להתגבר על זה ולהמשיך בקשר אבל בסופו של דבר הקשר נגמר בעיקר בגלל זה אבל כל מקרה לגופו
אנונימי
שואל השאלה:
ממה זה נבע אצלך?
אנונימי
כנראה יש בה משהו שמרתיע אותך, אולי אתה מובך מזה ופתאום אין לך נושא שיחה איתה ואז אתה נכנס ללחץ מזה שאתה תיתפס כמשעמם או משהו מה שגורם לחרדה.. אני לא יודעת אם זה זה אבל אם כן אז פשוט תזרום תעלה נושאים הכי טיפשיים אפילו ותרגיש בנוח:)
שואל השאלה:
זה לא שאין לי מה להגיד
הנוכחות שלה גורמת לי ללחץ לא יודע למה
אנונימי
היו לי חרדות ולחצים גם לפני שנכנסתי לקשר אבל הם לא באו לידי ביטוי כמו בקשר איתה וזה נבע בעיקר לדעתי מהרצון והמאמץ שהייתי צריך להשקיע בלא לפגוע ולרצות וכו
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה עושים?
אנונימי
מדברים איתה על זה ופותחים את הנושא ומנסים למצוא פיתרון ביחד נראה לי או שעושים הפסקה/נפרדים ואתה תעשה בדק בית עם עצמך למה הקשר יוצר אצלך תגובות כאלה ובודק אם זה רק איתה או בכלל זוגיות
אנונימי
באותו הנושא: