בנות אני צריכה עזרה בקשר למתנה לבת דודה שלי, איזו מתנה לשים בפנים? (המשך למטה)
אז שבוע הבא היא חוגגת 14 ואני רוצה להכין לה מתנה יפה כזאת.ובגלל שאני די מרוששת כספית אז אני מכינה וגם אני רוצה וחשוב לי ,שזה יהיה יותר הכוונה והכל. אני מכינה ככה- אני לוקחת קופסא מעץ בינונית כזאת (בערך 15 סמ אורך) וצובעת את כולה בלבן. כותבת בכתב יפה וגדול "14" בשחור.ואז שהיא פותחת את הקופסא אני מדביקה למעלה תמונות קטנות שלנו שאנחנו צוחקות ומחייכות וגם מדביקה את הברכה שלי ולמטה אני שמה סוכריות שוקולד כסופות כאלה.ואני רוצה להוסיף לזה עוד משהו ואני צריכה שתעזרו לי מה לשים עוד שמה.משהו עד גג 40-30 שקל כי שוב,אני מרוששת לגמרי וגם כל החומרים של זה עלו לי די הרבה חיחי. תודנ רבה לעונים