2 תשובות
ניסית להכיר חברים? אם לא הצלחת אז תלכי ליועצת של השכבה שלכם ואם זה לא מצליח את יכולה לנסות להגיד להורים שלך שלא טוב לך בבית ספר ושאת רוצה לעבור
אנונימית
גמני הייתי ככה בתקופת התיכון.. הכי מבינה אותך. שנאץי את כולם לא מצאתי שם ושם עניין והכי סיוט שאת חייבת כאילו להיות שם
תעשי רק מה שאת צריכה (וכל מה שאת צריכה) בשביל לסיים את הבגרות שלא תדפקי אח''כ כמו שאני נדפקתי...
את לא חייבת להם שום דבר... אבל לעצמך את חייבת, תלכי לבית ספר כאילו את הולכת לעבודה - עם אינטרס אישי ואל תתיחסי יותר מידי לכל מה שמסביב
תעשי רק מה שאת צריכה (וכל מה שאת צריכה) בשביל לסיים את הבגרות שלא תדפקי אח''כ כמו שאני נדפקתי...
את לא חייבת להם שום דבר... אבל לעצמך את חייבת, תלכי לבית ספר כאילו את הולכת לעבודה - עם אינטרס אישי ואל תתיחסי יותר מידי לכל מה שמסביב
באותו הנושא: