6 תשובות
תלכי, אם לא תצליחי לשרוד פשוט תלכי הביתה
אל תלכי תלמדי בבית
אנונימית
אם את מרגישה שאת יכולה תלכי, ומקסימום תחזרי הביתה
בבקשהה
שואל השאלה:
הלכתי בסוף אני מרגישה יותר טוב תודה
אנונימית
אל תלכי, אם תהיי בבית סםר את יכולה להרגיש יותר רע ובאמת להקיא.. תלמדי בבית את החומר עדיף גם בגלל שאת לא מרגישה טוב אז בטח יהיה לך מאוד קשה להתרכז ואז סתם חבל.. פשוט תנסי ללמוד בבית שלך לבד