2 תשובות
הגיוני לדעתי. אולי את יותר מחוברת לכול ההווי החברתי, להפסקות, לחברים שלך, לצחוקים וזה...
אני אהבתי את בית ספר ומוכנה לחזור רק בגלל ההפסקות חח.
כיף לך עם החברים כנראה.
גם לי היה ככה שנה שעברה, היה לי ממש כיף להיות עם חברים והכל, אז כל הזמן רציתי ללכת לבה''ס אבל לא כדי ללמוד, בשביל להיות עם החברים וזה.